Julklappar och våren -12

Just nu håller jag på och fixar julklappar för fullt. Har äntligen kommit igång! Nu gäller det att jobba på och hitta och göra bra saker till alla!

Sen har jag kommit in på att läsa engelska på SU till våren, samt två distanskurser i webbdesign. :)

Jag har också just läst två böcker som jag väldigt varmt kan rekommendera:
"Guernseys litteratur- och potatisskalspajssällskap" - väldigt glädjande, söt och rolig
"Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" - skrattade högt åt denna!

Pappa har även uppdaterat typ alla komponenter i min dator och ominstallerat hela datorn (bara det nödvändigaste, och viktiga saker finns kvar på externa hårddisken), så nu är den så snabb att jag nästan inte hinner med! Det är superhärligt och fantastiskt verkligen! Sen kommer pappa sitta och jobba vid den ibland nu för att fixa filmer i ett speciellt program som han har installerat på min dator nu för att den är så bra, men det gör väl inte så mycket. Har ju lilla datorn också, så jag lider väl inte direkt egentligen så mycket, haha.

Det var det typ. Låter lite som en lista mest, men så fick det bli denna gång. Dessutom har jag ont i ryggen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0