Bilder

Jag vet att det inte är mycket bilder på min blogg (och jag uppdaterar ju inte fantastiskt mycket heller), men det är ju så jobbigt! Man ska komma ihåg att fota, sen ska man ha dator och sladd och lägga in bilderna på datorn, sen ska man dra upp internet, logga in på blogg.se och sen sitta och ladda upp varje bild. Tar ju typ en kvart eller nått! Totalt för lång tid när man inte riktigt pallar. :P

Goda nyheten är dock att det egentligen är mycket enklare att blogga och få upp bilder på lilla datorn som har nu. Dåliga är att jag inten pallar släpa runt på den eller använda den hemma hela tiden när jag har stora datorn, haha. :P Så bloggen får väl bli/vara som den är. Spännande saker jag skriver lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0