Firad idag

Blev firad av familjen idag då de inte är hemma på min födelsedag (på torsdag). Fick massa fina saker! :D Bland annat 28 överstrykningspennor fördelade på fyra paket, haha. Skyller på att pappa har tråkigt. :P Fick även sällskapsspelet "Ticket to Ride: Nordic Countries". Älskar de spelen! Och det här var lite kul som de andra. <3 Bara synd att planen är mindre än normalt/har färre rutter än de andra spelen, så man kan bara vara max tre. Men, men. Fick även en orange (!!!) eltandborste, två böcker, The Sims 3: Nattliv och post-it lappar, även några av dem orange. Orange = fysiksektionens färg. ;) <3

Skulle egentligen åka och träffa Fia idag, men lyckades bli ledsen och vill inte riktigt åka och träffa henne när jag gråter lixom. Men hon var så snäll och gullig så och förstod. <3 Ska se till att detta inte händer nästa gång så vi verkligen får träffas någon gång.

J kommer hit imorgon!!! <3 Och han ska vara här hela tiden medan familjen är borta och skydda mig och göra mig sällskap tillsammans med katten. Snäll och söt han är. <3

Oj, vad mycket smilisar det blev nu. Brukar försöka undvika det normalt, haha.

Kommentarer
Postat av: Milla

Ibland bara måste man använda en massa smilisar! ;P

2011-02-27 @ 10:02:35
URL: http://danslycka.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv: För att jag gick in på kurshemsidan och såg att antalet bonuspoäng var inskrivet i Rapp. :P

2011-03-27 @ 17:52:39
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0