Kexchoklad blåbär

Jag och Mlölis testade detta igår på vägen hem från KTH. Eller, vi köpte den och drack varm choklad med grädde och marshmallows från Espresso House på vägen hem, men vi provade den igår. Vid tjugo över fyra.

Gud vad de har klämt in blåbärssmak! Nästan lite overkill i min smak. Jag kan gå med på blåbär i choklad normalt annars, men det här var lite mycket typ blåbärsextrakt eller vad de smaksätter med. Sen är jag väl inte direkt världens fan av kexchoklad allmänt, men iaf.

Den var dock inte så äcklig som reklamen ger sken av (tycker jag), så om jag skulle betygsätta den så skulle jag väl ge den typ 3,5 av fem eller så. Skulle nog inte köpa den själv.

Får väl se om Mlölis också skriver om den stora kexchoklad-upplevelsen på sin blogg. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0