Lördag

Ja, har försökt förändra bloggen lite. Inte gjort så mycket kanske, men ändrat lite färger i vart fall, haha. Ska jag göra någon riktigt stor förändring måste det ju dock kanske hända med bannern, haha.

Pluggar annars idag, vilket innebär att jag läser i diff.int.-boken och stryker över saker (hann inte allt igår, men snart klar). Om jag hinner går jag vidare till mekaniken sen typ, men jag tror inte det kommer hända idag ändå. Emi kommer hit snart också och ska lämna tillbaka Nana 5 och 6 samt få lite grejer från min bf som ligger på min externa hårddisk, och så ska vi prata Sherlock Holmes! <3 Sen vid fem ska vi iväg på födelsedagsmiddag till Mlölis. Fast kanske skulle slå in hennes present först, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0