Måndag

Såg Sherlock igår. <3 Första avsnittet var typ tusen gånger bättre, men gårdagens avsnitt var ju ändå fortfarande bra. Kanske dock inte kommer att kolla på det flera gånger på nätet som jag gjorde med det första avsnittet. :)

Har idag fått mail från Harlequin.se om att min leverans är påväg typ. De säger att det kommer ta 10-15 arbetsdagar! Jag trodde inte så lång levernastid inom Sverige fanns! Men, men, jag får de ju iaf, och det är ingen större brådska, så det gör inte så mycket. :)

Annars snackar jag med KTH om att delresultat från kurser inte syns på "Mina sidor" vilket det gör för alla andra. Mycket skumt. Dessutom kommer jag nog aldrig få min overall, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0