Pratat om inredning typ

Idag har jag och Milla (bland annat) snackat om att det vore så himla skönt att ha en massa garderobsutrymme, speciellt ett helt rum som garderob! Det kommer kanske aldrig att hända, men drömma kan man ju. ;) Och jag skulle få plats med alla mina 15 väskor snyggt, haha.

Vi snackade även om att hörnsoffa med ryggstöd i hörnet är mysigt. Sådär så man verkligen kan gosa in sig där. Men mest diskuterade vi att det är så sjukt irriterande med folk som inte ställer tillbaka saker på sin rätta plats! Speciellt i kylskåpet! Om smöret inte står på sin rätta plats, hur ska man då veta att man har smör hemma??? Omöjligt!

Som tur är är J en sådan som ställer tillbaka allt på sin rätta plats, så det kanske inte blir så jobbigt för oss att bo ihop i framtiden trots allt. ;) <3

Kommentarer
Postat av: John Doe

Jahaaaa nu förstår jag varför du frågade! :P Men såklart att man ska ställa tillbaka det man tagit/använt! Hur ska man annars hitta det igen? :O

2011-02-08 @ 23:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0