Shopping

Shopaholic har jag inte råd att vara, men jag har väl tendenser till det, haha. Speciellt nu när man får typ dubbelt så mycket pengar varje månad utan några direkt förhöjda levnadskostnader. :P


Igår åkte jag in till SF-bokhandeln efter skolan och fick tag på fortsättningen till en bok jag fick av S på min födelsedag och fjärde pocketen i manga-serien "Kuroshitsuji". Min absoluta favvo, älskar den! <3


Idag gick jag in på Åhléns. Det slutar alltid med att jag handlar där, haha. Dessa jättesöta rosetter hittade jag på barnavdelningen, sista paret!




Skitdålig bild, men ni ser vad det är. Jag kan inte gå in på Åhléns utan att komma ut med ett spel, även om det var nära den här gången. Dock funkar det inte, haha. Typ startar upp i en sekund och stänger sedan ner sig själv, utan att det syns att det händer något förutom i aktivitetshanteraren. It sucks.




Köpte inte bara "onödiga" saker, utan även en data-väska till min kära Asus. <3 (Observera att märket på väskan är "Epic") (och den är orange, jag lovar :P)




Sen gick och kollade på Kicks, Lindex och H&M oxå, och hittade detta på H&M. Orange ftw! <3
(Egentligen har jag ju typ fobi för ringar, helt sjukt att jag köpte några. Tänk om jag börjar använda de!)

Kommentarer
Postat av: Emi

1. Jätte snygga rosetter! :D 2. Härligt att de hade kurishitsuji! :D 3. Det är precis samma ringar jag och Perry kör som förlovningsringar! xD

2011-02-11 @ 00:47:19
URL: http://emziepemze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0