Söndag

På söndag kommer J! <3 Och familjen åker iofs iväg till fjällen en vecka vilket är sjukt läskigt då detta är första gången jag inte har sportlov och alltså inte kan följa med. Finns ju monster i stora, tomma, mörka hus! Men älskling är iofs här, så det ska väl gå bra ändå. :) KOmmer dock oroa mig så sjukt mycket över att fixa middag varje dag i bra tid och sådär, haha.

Men nu måste jag skynda mig till skolan. O: D: Min iPod kommer säkert dö på vägen någonstans på väg dit eller hem, haha.

Har en nedladdning av nytt MMOPRG (Massive Multiplayer Online RolePlaying Game) på gång. Typ 3GB, och just nu ligger den på minus! Haha! Typ ca. 7h kvar, så den får stå på eller nått. Datorn har redan varit på hela natten med en virusgenomsökning. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0