Vill så gärna

Vill egentligen blogga mer, mycket mer. Så jädra synd att det är så jobbigt och näst intill omöjligt att göra det på mobilen! Men ska försöka på något sätt. Har ju inte direkt tillgång till dator hela dagarna i skolan lixom. :/ Och bloggar man i Google Chrome måste man hålla på och gå in i html-kodningen för att kunna få blankrader... Och indrag är helt omöjligt...

Annars har jag just nu huvudvärk, en supergullig pojkvän (även om jag är lite sådär vill-inte-vara-äckel-gullig-men-kanske-ändå-fast-nej-fast-jag-vet-inte...) och massa rolig story att skriva ut i Word-dokument. :) Nu bygger det på Disney's Camp Rock (alldeles för mycket tycker jag sälv), men det blir nog bra ändå. Har ju helt egna karaktärer och så, och hoppas att det ska bli bra. :)

Att hinna med livet känns ju annars allmänt lite doomed...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0