Det vet jag med säkerhet

Hur mycket medelmåtta jag än tycker att jag är på allt.
Hur mycket jag än gråter.
Hur ofta jag än är deprimerad.
Hur ont det än gör.
Hur mycket jag än älskar eller hatar mitt liv.
Hur ensam jag än känner mig.
Hur jag än ser ut.
Vad jag än gör, rätt eller fel.
Vad som än händer.
Om jag fick chansen att vara någon annan eller ändra något hos mig själv eller i mitt liv,
så skulle jag bara vända mig om och gå därifrån,
med ett leende på läpparna.
För vad som än händer,
skulle jag aldrig byta ut en enda del av det som gör mig till den jag är.
Jag skulle aldrig vilja vara någon annan.
Det vet jag med säkerhet.

Who says you're not perfect,
Who says you're not worth it,
Who says you don't pass the test,
Who says you can't be the best

Till alla vackra människor i mitt liv.
Tack.
Jag älskar att gråta med ett leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0