Dikter

Idag var jag riktigt trött och har inte kunnat koncentrera mig så bra på morgonen. Har försökt skriva på Rädda Månen under dagen i bibblan, men har haft koncentrationssvårigheter som sagt så har spelat lite Wordfeud och skrivit dikter. Varvat med Rädda månen. Så nu finns teman 13 och 14 i 100 Themes Challenge också och skall upp på deviantArt idag.

Gick förbi min orkesterledare (som helt klart är en av de bästa lärare jag haft genom hela mitt liv!) som var i centrum för att hålla i en kort konsert. Berättade för honom att jag skriver på en bok och att jag skriver dikter/poesi och han var jätteentusiastisk och frågade när mina böcker skulle komma ut och massa annat! Han är alltid så himla entusiastisk och glad och snäll och skämtsam och bara helt grym. ^^

Lämnade en bok till mormor och fick lite tårta innan jag gick hem. Råkade hitta en "amatörserie" på nätet genom deviantArt. Finns inte så mycket på den, men den var faktiskt rolig, despite lite... intressant innehåll ibland, haha.

Imorgon tänkte jag ha sovmorgon och tillbringa dagen med att tvätta och skriva, men mest med att spela fiol här hemma. Blev lite inspirerad av att spela i kyrka igår, haha (och att jag är så trött på mornarna LOL).  Men jag tror det ska bli roligt faktiskt. Rota i noter och bara spela vad man vill lixom. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0