Helg

Helgen har varit lite konstig, så det har inte blivit så mycket uppdaterat på vare sig Rädda Månen eller bloggen överhuvudtaget.

Torsdag: Jobbade i bibblan, gick ut med grannens hundar, pratade masa med A vilket var supernice!, blev deppig av sms, åkte till S för att LANa och sova över. Det var superroligt och mysigt och hennes familj är väldigt snälla allihopa så det är jätteroligt. Gjorde chokladbollar efter middagen med hennes lillasyster, och de har en valp som äter upp en.

Fredag: Spela och vara hemma hos S. Hennes mamma och lillebror var hemma för lillebror var sjuk, så åt frukost och lunch lite med dem. Roade lillebror och lekte med honom och fick kommentar att jag är bra med barn vilket värmde mycket. Spelade mer och hade allmänt roligt. Pappa hämtade mig väldigt snällt och åkte hem och satt mig att skriva, men blev ledsen över grej jag hörde så la ner det och spelade istället. Grät under kvällen/natten tills mobilen började vibrera igen tack vare J, och somnade till slut.

Lördag: Fortsatt depp. Friskis klockan 10, sen hemma och duscha och så. Tvättade och lagade lunch till mig och bröderna. Spelade. Pratade lite halvt med mamma och pappa. Rikard hade kompis som sov över.

Söndag: Mått lite bättre allmänt. Inte gjort så mycket. Sovit på morgonen (har bara en sovmorgon i veckan ju), spelat, gjort lunch till mig och äldsta brorsan (yngsta var på go-kart kalas), skrivit lite granna på Rädda Månen, funderat över julklappar och stressar lite över det. Fortsatt på 100 Themes Challenge med nummer 8 och nummer 9. Spelat Wordfeud med S:s mamma och lillasyster, och med S, Mlölis och pappa oxå förstås.

Nu ska jag nog gå och lägga mig, för det är lite stressigt imorgon morgon. Ska med och hjälpa mormor på en väldigt enkel undersökning på sjukhuset, men måste nästan gå upp tidigare än numera vanliga åtta för att hinna. Och släpa med alla grejer, vilket innebär dator imorgon (kanske faktiskt struntar i det för det blir så jobbigt, fast har å andra sidan inget att göra då om jag drar direkt till bibblan efter...), och göra lunch och ta med vilket också bara verkar jobbigt. Så ja. Får se hur det går.

Jag har i varje fall fått en ny taklampa och ska få en till lampa att ha i fönstret. Har ju namnsdag på tisdag, haha.

Lite update iaf. Blir Rädda Månen update först imorgon tror jag. Men så kan det gå. Mår lite konstigt just nu vilket färgar av sig på hur jag skriver = muppigt. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0