Måndag (nehä?)

Hjälpte mormor på sjukhuset idag. Inte så mycket att göra, hon går och klarar sig själv bara lite långsammare, men det var väl skönt för henne att jag var med. :)

Sen vart det till biblioteket och skriva. Har nu skrivit in hela kapitel 12 och 13 av Rädda Månen i Word och håller på med kapitel 14, men hann inte mer då jag bara hade fyra timmar idag. Lite jobbigt när man är trött också, men jag tvingar mig själv att jobba på. Det är bara bra. Sen upptäckte jag att centrum har ett gratis WiFi också, hehe... Så spelat lite Wordfeud och kollat deviantArt, men inte mycket! Imorgon blir det att fortsätta med att skriva in kapitel 14, 15 och 16. Det är så mycket! D:

Igår kom jag ihåg 100 Themes Challenge jag håller på med också. En lista med 100 teman som jag ska skriva dikter om. Det gick väldigt bra när jag började, men sen fastnade jag på tema 8; "Innocence", men har skrivit den nu och skall börja på tema 12; "Insanity". Det ska bli intressant! Jag vet att jag skrev om det igår, men jag glömde länka då smartobert man är. Har alltid velat göra en sån här, men aldirg ens börjat riktigt förut. Nu hoppas jag kunna bli färdig med den här en dag! Kanske publicera diktsamlingar? Ingen får sno mina dikter iaf!
Hela tema-listan
8. Innocence
9. Drive
10. Breathe Again
11. Memory

Mår rätt så bra idag. Ingen har sagt något om att jag vill skriva den här veckan, så just nu är det bra. :) Fast jag är väldigt trött på dagarna när jag ska skriva! Nästan så man har svårt att koncentrera sig. Men, men. Det måste gå helt enkelt.

Just det, har uppdaterat så att ni ser vad av Rädda Månen som är vilket kapitel. Och jag lägger upp två delar idag för att kompensera för helgen.

Till Milla: Jag har inte kollat din rättning ännu, sorry! Så du kommer hitta fel du rättat i det jag lägger upp, hehe.



Rädda Månen är (c) mig. Stjäl INTE!!! Och inget annat jag skrivit heller!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken tur att jag inte läser ordentligt på bloggen då. Speciellt inte nu när jag redan har läst det en gång. ;P

2011-10-24 @ 21:26:14
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0