Ont i halsen

Hade ont i helsen igår. Fortfarande ont i halsen när jag vaknade idag. Blivit lite bättre efter jag ätit nudlar med MYCKET buljong. Varmt hjälper för min hals. Gör fortfarande lite ont att svälja dock. Usch.

VRE ringde idag om ett jobb på fritids både torsdag eftermiddag och fredag hela dagen. Precis det jag satt upp mig på. Känne ringen stor ångest som förut, utan tycker att fritids ska bli kul att propva på. :) Och att få komma tillbaka till samma ställe två dagar. Ska försöka vara duktig och ha roligt och engagera mig i barnen/engagera barnen i något. Har alltid gått bra för det mesta så. :)

Fick ett mail från pappa om att vara testpilot för några nya träningskläder typ. Tja, varför inte? Det man behöver göra är ju att testa dem. Och att blogga om det, men det ska jag nog klara av, haha. ;) De är faktiskt ganska snygga också. ^^
Butterfly seamless plagg från Kari Traa
De söker 100 testpiloter. Så man kan ju ansöka iaf. :) Tränar ju friskis 2ggr i veckan så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0