Projekt pågång

Idag har jag fyllt i ett långt frågegrejs om mig själv på engelska på min dA vilket tog 1,5h, det är jätteflummigt, men var väldigt roligt att göra iaf. Har varit ute med grannens hundar också. Blev bytt till idag från torsdag nu på morgonen, haha.

På dA finns det en kille som heter SSJZach som har skrivit en jättebra och häftig story (eller håller på med snarare) som heter The Wanderers som jag tycker är bara jättebra och har typ allt (fantasy). Men iaf. I den så har han låtit utomstående få bidra med karaktärer. Han har själv gjort huvudpersonen och han har bestämt story-förloppet och så, men han har låtit några karaktärer (både stora och nu små) vara öppna så man kan få vara med lite i hans story. Jag missade första sign-up, men har skickat en karaktär som kommer vara med någon gång längre fram! :D

Det här tyckte jag var en så cool idé att jag vill göra det också, så jag har börjat på en idé och skrivit en prolog (jag döpte den först till epilog. Varför det?) som finns här. Den feed-back jag fått är att folk tycker det verkar bra, så dte är väldigt roligt. ^^ Problemet nu är om jag kommer kunna hålla det levande och så och fixa det här projektet, för det blir ganska stort! Det kommer finnas många öppna karaktärer! Men en väldigt awesome person jag hittat över dA, ScouterV, har sagt att han kan tanka sig att hjälpa och arbeta på det med mig! :O Så då kanske det kommer gå trots allt. Han är superjust och duktig så. ^^

Iaf, om det blir så stort som jag vill så kommer det som sagt finnas många "lediga platser" i storyn för folk att fylla, så om någon utanför dA vill vara med (typ de som läser min blogg, LOL), så kan jag lägga ut info om det hela även här på bloggen (kommer bli på engelska dock, men jag tror alla överlever) eller iaf länka till min dA när det blir aktuellt så ni också kan få vara med om ni vill! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter jättespännande, Charlie! Det kommer gå galant :D

2011-10-10 @ 18:49:59
URL: http://greenshoes.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: Taaaack igen :D :D <3

2011-10-10 @ 22:32:58
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0