Skriva

Jag har just avslutat kapitel 14 och börjat på kapitel 15 av "Rädda Månen". Här på bloggen är ni mitt inne i kapitel 3 (borde kanske berätta när nya kapitel börjar, hehe). Jag älskar kapitel 14 och 15! De är så... enorma/episka (försöker desperat översätta ordet "epic" till svenska)! Det enda som kan slå de kapitlena är slutet. Åh, det kommer bli så enormt! AH!!! Jag vill bara komma dit och skriva det och leva med mina karaktärer, för det gör jag verkligen! Mitt humör följer det som händer i boken när jag skriver. Och just nu, precis, precis just nu är jag faktiskt glad och exhalterad. Tack vare att får sitta och skriva hela dagarna och satsa på det här.

Eller ja, får och får. Jag är fortfarande rädd för att mamma och pappa är besvikna på mig vad jag än gör om jag inte jobbar. Men, men. Det här skrivandet kan vara värt att gå emot föräldrarna lite (för första gången) för. Sen tonårs-rebell eller nått, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0