Update

Tja, jobbet i torsdagseftermiddag och fredag var ganska roligt och så. Lite förvirrat ibland (fick två raster på fredagen. Why?) och vikarierade för TVÅ lärare typ i fredags! Men, men, ettorna var fina och det var roligt. Fick bära barnen en del och hittade på en sorts kull, haha. Har fått ett nytt smeknamn också; kardemumma. Ja, så kan det gå. :P

Annars sitter jag mest och ser fram emot att plugga till spelutvecklare samtidigt som det verkar jättejobbigt och en massa plugg och bläh... Men så är det ju med utbildning på den här nivån. Det ska vara svårt. Men dessto roligare när man löarar det! Sen sitter jag och spelar vid datorn. Och är ganska hes just nu vilket jag själv mest bara tycker är hysteriskt roligt! xD ;P Pratar hela tiden bara för tat lyssna på mig själv. Låter så himla kul!

Ja, så är det. Nu ska jag sova. God natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0