Why?

Jaha. Jag skyller som sagt på mina kära granne lilla fröken A. För nu har även jag tumblr. Fast jag använder den bara för dikter, närmare bestämt min 100 Themes Challenge (kanske har berättat det här förut, men aja. Tjat, tjat, tjat!). Länken till den finns bland "Länkar" nere till vänster. Men det är samma dikter som dyker upp på dA, så ja...

Idag blev jag äntligen klar med att skriva in allt i datorn igen! (Rädda Månen alltså, som vanligt) Så nu kan jag fortsätta med storyn för hand. Kan ju säga att jag tänker mycket och får inspiration och så medan jag skriver in det i datorn, så det kommer hända en massa nu! Början är helt klart inte särskilt bra, men nu börjar det hända saker och bli bra och gå undan lite! Längtar efter att komma till slutet, det kommer att bli så bra!

Har annars, tja, gympat idag med mamma och hjälpt henne att frakta tårtor till mormor. Har ännu inte duschat efter gympan, haha, men har iaf en ny taklampa som faktiskt ger ljus! Helt fantastiskt, haha.

Mår lite bättre just nu som ni kanske ser. :) Vi får väl se hur länge det håller, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0