Days gone past

I onsdags var det egentligen första orkesterrepititionen efter sommaren, men jag kunde inte komma! Det var fortbildning på VRE (och de verkar ha alla sina fortbildningar på onsdagar curse you...). Men den var bra. Fick prata med andra vikarier om deras erfarenheter och fundera på vad en bra ledare är har för egenskaper. Vi fick tänka på en bra ledare (riktig människa, annars vem som helst). Alla valde roligt nog lärare, haha. Jag valde min sv/eng lärare på högstadiet. :)

I torsdag var jag hemma hela dagen, förutom när jag gick ut med grannens hundar. Vi lyckades vara ute i den andra och sista superskuren, så det var blöta hundar sedan. Var ute i sammanlagt en timme. Annars var jag som sagt bara hemma.

Idag var jag på mitt sjunde jobb! Förskola, så det var superkul. En anna vikarie från VRE där också. Fick göra disken och plocka undan idag för första gången, och det gick ju åt helsicke kan jag ju säga. STällde smöret i frysen (WTH?!) och en smörkniv försvann typ i diskmaskinen. Gud så pinsamt och mupp. Hoppas halvt aldrig komma tillbaka dit igen... Men barnen var snälla och söta, och personalen trevlig egentligen.

Imorgon är det Friskis klockan tio, men på söndag kanske jag äntligen får sova ut en morgon (fick det igår med, men men). Så himla trött just nu. Ugh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0