Fjärde jobbet

Idag blev det förskoleklass och inte förskola. Förskoleklass = sexårs/nollan. En skola i stan. Barnen där var så himla intelligenta och duktiga på allt (självklart lite stimmiga ibland), men annars ganska väluppfostrade och glada och så. Och lärarna där var också super. Det var helt otroligt roligt idag!!! <3 Det jag kommer ta med mig mest från idag, förutom teckningarna jag fått är:

"Charlotte! Charlotte! Titta vad jag kan!"

Bussen stannade precis utanför grindarna in i skolan, så det var inte svårt att hitta idag. ;P Fast jag tog en annan väg än de föreslog på VRE, haha. Kollade sl för att se karta och hittade mycket närmare och bättre än de sa. Och när bussen stannade så var det precis utanför, haha. Men glömde naturligtvis min jacka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0