Inte bra

Jag mår inte jättebra, men det går. Orkar/vill inte jobba så mycket. Men känner mig tvingad, så då känns det ännu jobbigare. Det känns som folk tycker jag är löjlig som är ledsen. Då känns det inte heller bättre.

Just precis nu verkar alla jobb och utbildningar i världen hemska, jobbiga och tråkiga. Då känns inte framtiden och livet 100% bra. Finns säkert något för mig dock.

Alla verkar tro att jag lika vuxen på insidan som min ålder på utsidan. Det är så jobbigt, för det är jag INTE. Jag hatar att växa upp. Jag hinner aldrig ifatt mentalt. Jag tycker inte om stora förändringar. Eller snabba. Den här hösten handlar bara om "växa upp" och förändringar. Och för tillfället ingen framtid.
Och inte får/kan man vara ledsen utan att ha dåligt samvete för att man mår dåligt. Bådar gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0