Jacka tillbaka

Åkte och hämtade min jacka idag. Barnen kände igen mig och tyckte att jag inte skulle gå igen. <3 Jackan hängde där jag hängt den i fredags, så det var inga problem.

Annars har jag fått kontakt med en jättetrevlig människa över nätet. Över dA närmare bestämt. Vi diskuterar skriva typ. Han skriver med och tycker det jag skriver är bra. Känns så roligt att höra. <3 Och jag har blivit co-founder till hans nystartade grupp på dA, New-Words. Väldigt roligt faktiskt! Fast nu känner jag att jag har ansvaret att läsa allt som publiceras där och kommentera. Och jag som inte har så mycket tålamod med att läsa skrivna grejer över nätet. Men det ska nog gå! Finns ju spännande storys där ute. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0