Mår bättre

Jag vill inte blir lärare. Och nu när jag har bestämt mig för det mår jag magisk bättre. :) Tänk att det ska krävas två veckor av depp för att komma fram till det. Så här i efterhand är det nästan komiskt, hehe. Men som jag skrev förut så verkar webbdesign roligt, eller något liknande. Och pappa har typ lyckats influera mig till att tycka att kommunikation verkar intressant. Hur gick det till?!

Just nu är jag inne på den här utbildningen som ges på distans av Högskolan Kristianstad --> Digital Design

Den börjar bara på höstterminer, så den har redan börjat för iår. Ungefär en månad sedan. Men pappa sa åt mig att ringa/maila och fråga om man ändå inte kan hoppa på utbildningen nu och plugga igen den första månaden på något sätt. Så jag har mailat. Sannolikheten att de säger ja är nog ~0%, haha. Men försöker man inte så vet man inte. :) Jag hoppas iaf.

Annars blir det nog att jag helt enkelt jobbar under hösten som jag gjort hitills. Kanske att jag försöker hitta något att göra på fritid eller så mer, men men. Hjälpa till mer i hemmet, haha. Det är faktiskt ganska roligt att tvätta (ja, jag är knäpp). Sen i vår får jag läsa lite fria kurser. Kanske Creative Writing in English på Stockholms Universitet blandat med någon grundkurs på distans i Webbdesign? Tycker jag låter bra iaf. Vill plugga igen. Något naturorienterat som jag tycker är intressant och som jag kan motivera mig själv till att klara av. Och inget kan ju vara värre än Teknisk Fysik på KTH, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: Milla

Pythagoras är typ bästa exemplet jag kan komma på. xP Alla andra, som Gauss och Riemann, är bara jobbiga. xD



Jaså, gjorde jag? :) Hade jag ingen aning om. :P Men det är ju bra om det hjälper. ^.^

2011-09-30 @ 20:45:12
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0