Med Fia

Åh, det var så kul hos Fia! Stannade längre än jag tänkt också och åt middag där och typ förstörde för pappa som hade gjort extra mat, hehe (fast nu finns det rester iofs). Jag blir så glad av att vara med Fia, och vi pratade typ konstant i nio timmar! Det blev aldrig typ konstig tystnad eller att vi inte visste vad vi skulle säga. Helt sjukt och härligt! Jag hoppas vi kan umgås mer och komma närmare varandra. <3 Tillsammans med S, Mlölis, Emi och J (och min familj, men ja ja) så är nog Fia en av de människor jag ser upp till mest och tycker om och gärna vill ha kvar i mitt liv (och blir lite avundsjuk om någon annan får umgås med henne, hehe. Det blir jag med de andra jag räknade upp också).

Nu måste jag skynda mig i säng. Ska ju jobba imorgon. Nästa vecka har jag också satt upp mig på tisdag, onsdag och fredag. Hoppas det blir förskola imorgon också! Är ju så lycklig där, hehe.

Har skrivit dikt på tema nummer 6 också; Break Away. Skrev i mobilen påväg till Fia först. Sen fick jag papper av henne så skrev av. Och hon tyckte den var bra. Blev så himla glad! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

<3

2011-09-01 @ 22:33:24
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0