Morgon

Alltid lite pirrigt på morgonar på dagar man sagt att man kan jobba. Kommer de ringa? Vad blir det för jobb? Förskola eller skola? Vilken klass? Känner i magen just nu. Men jag blir åh andra sidan stressad av att inte ha koll, kontroll, överblick, ordning och relativt planerat (asså, jag kan ha lite stökigt, det är inte så, men var sak har sin plats, och i totalt kaos kan jag inte koncentrera mig). Brukar spela Dragonica tills de ringer, haha.

Har skrivit nu på morgonen också faktiskt. Vet inte hur bra det blev. Svårt att leva upp till Break away kanske, hehe. Men har försökt mig på tema nummer 7; Heaven. Får se vad folk tycker.

Kommentarer
Postat av: Lalleh

sv; japp, galet skoj! :D om du bor i en större stad o du har samma möjligheter så tipsar jag dig om att gå in i random butiker, sjukt skoj :)

2011-09-02 @ 10:59:49
URL: http://pepparkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0