Inspiration

Råkade kolla på TV idag och fastnade vid filmen The Women (OMG! En film!) som gick på sjuan. Lite ytlig och rolig film om fyra typ rika kvinnor/vänninor och deras liv och så. Men den handlade faktiskt också om att hitta sig själv och kanske något mer som jag inet kan beskriva, men efter att ha sett den så känns det som att jag är inspirerad, starkare, mår bra. Jag mådde bra av den filmen, hela tiden. Roligt nog var detta en film där jag blev nästan ledsen och arg när den tog slut! Så nu, tack vare den, ska jag ta och göra en scrap book fylld med bilder och saker som inspirerar mig och får mig att må bra. Saker som är jag, som jag bara tycker om. "What do I want" som de sa i filmen.

Ska sätta in en bild av den på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0