Skumt

Jag vet inte varför min blogg ser ut som den gör just nu. Det är inget som jag har gjort eller fixat. Jag har heller inte bloggat så mycket senaste tiden, men nu efter jul och nyår och Gbg och 50-årsfest och annat så ska jag försöka komma igång med alla projekt och annat jag startade runt slutet av förra året! Beta av lite Att Göra-listor, skriva igen, köra lite självstudier, läsa och fixa en massa saker. Kanske inte går på en gång, men jag ska försöka ta mig i kragen och fixa allt igen nu! Snart börjar plugg också, men det ska nog gå. Blir nog bara skönt. Om nu CSN snart fattar vad det är jag tänker plugga nu så att jag kan ansöka om studiebidrag vill säga. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0